onsdag 3 oktober 2012

Baconbrist

Läste för några dagar sen på Aftonbladet att bacon kommer vara en bristvara nästa år.
Dåliga skördar leder till brist på mat som i sin tur ger svältande och döda djur.
En tanke slog mig ganska snart. Hur lång tid kommer det ta innan SD använder detta som ett vapen i sin sjuka kamp mot invandring/islam.
Kan se framför mig hur den slibbiga Åkesson står i tv och säger något i stil med "Islamisterna vill döda vår kultur genom att döda våra grisar"

Men de kan ju överraska genom att inte göra något alls. Dock föga troligt.
Bara en tanke dock, anser ni att jag har rätt eller det är helt fel?

Förstå nu att jag inte står för några av orden som är skrivna om islamen utan jag går på deras trackrecord och bildar mig en tanke om en möjlig framtid.

Peace love and understanding

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar