måndag 8 oktober 2012

Mitt Romney och Mayanerna

Alexandra och jag pratade om Mayakalenderns avslut. Det inträffar i december detta året.
En hypotes (alexandras) är att Mitt romney blir president och i sin arrogans kommer han starta vad som eskalerar i 3e världskriget.
Korea (syd och norr) tillverkar kärnvapen.
Usa har hotat att gå in om de inte slutar.
Korea är inte kända för att ge med sig särskilt lätt. De lär ju gå All out om Usa invaderar.
Detta är en väldigt bra gissning, dock har den en stor brist. Presidenten har ingen officiell makt innan årsskiftet. Dock kan det vara hans pledge som är det avgörande steget.
Lite som John connors överlevnad i Terminator.
Det är ett skrämmande scenario, som dessvärre kan bli verklighet när man ser hur pass missanpassad i huvudet denna människa är.
Well som den optimist jag är så önskar jag er alla fortsatt lycka.

Peace love and understanding

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar