måndag 5 december 2011

En stulen lista

DAGENS:
Klädsel: Mjukisbyxor
Frisyr: Kort och ojämnt
Låt: Bilen med sober o mikelito
Tv: Kopplat min pc
Vill ha: Mycket jag inte kan få
Tråkigaste: att vara så fattig som jag e just nu
Roligaste: Ett skämt jag hörde innan idag

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jag?
Du gick på bio med: Morbror Rikard
Skickade ett e-mail till dig: Irl person : Någon som svarade på en annons Utskick: Jobbsajt av något slag
Skickade ett SMS till dig: Alexandra

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" till en flickvän och menat det: Ja
Drömt om något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Många gånger

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Kärlek och små barn
Vart vill du gifta dig: Vill inte gifta mig. Gift är farligt har jag hört
Varit kär: Ja
Kör du bil: Nej jag ligger i sängen just nu
Har du ett jobb: JA timmar
Gillar du att ha folk omkring dig: Nja.. Beror på vem och när
Är du ensam nu: yes

FAVORIT:
Rum i huset: Längst upp till höger
Typ av musik:  Techno, metal, allt möjligt
Dricka: Vatten i massor
Snacks: chips
Djur: Nej, inte ens dammråttor

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Ja
Köpt något: Nej
Sjungit: ja
Saknat någon: Ja
Ätit: Ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar