måndag 19 december 2011

Mitt livs mest korkade val

Som många av er vet så var det ett kort uppehåll mellan mig och Alexandra.
Ett litet problem blåstes upp i enorma proportioner (Blame me for that) och jag beslutade att det fick vara nog.
Direkt efter så mådde jag sämre än jag någonsin mått i mitt liv. Detta berodde på att hon verkligen är människan jag vill tillbringa resten av mitt liv med.
För att lösa problemet med min överaktiva hjärna som fittar till allting så har jag bestämt mig för att börja meditera minst 30 minuter om dagen och få den impulsiva delen i min hjärna att lugna ner sig lite.
Hoppas på ett bra resultat då jag inte vill att liknande incidenter sker. Tror inte att det skulle lösa sig lika lätt ifall jag fick ett liknande anfall igen.
Så till alla er som läser detta, jag ber er att hålla tummarna.

Peace

1 kommentar:

  1. Älskade vackraste. Det enda jag kräver är att få ta del av din hjärna när den sparkar bakut. Jag älskar dig så mycket och tänker inte låta oss försvinna bara för att någon av oss blir impulsiv. Hoppas du förstår det.

    SvaraRadera